Kişi yanlışlıkla Red Hook’a düşmez. Başka bir yere giderken geçtiğin bir mahalle değil. Manhattan’dan tünelden çıkarken yanlış bir dönüş yapmadığınız sürece, rastlayacağınız bir yer değil. Bu bir varış noktası. Bir seçim. Ya da bazen mahallenin neresinde ev dediğine bağlı olarak bir kader.
Manhattan’a yakınlığına rağmen, Wall Street’in tam karşısında, Doğu Nehri ile birleştiği Yukarı New York Körfezi’ne uzanan bir Brooklyn yerleşim bölgesi olan Red Hook, o zamanlar endüstriyel bir sahil kasabası gibi hissedebilir. Unuttun. Hava farklı. Havada tuz var. Fırtınalar daha güçlü, yağmur daha şiddetli, kış daha sert. Sakin saatlerde, Staten Island Feribotu’ndan gelen korna, yerel olarak NYCHA Red Hook Evleri olarak anıldığı için alçak sıra evleri, depoları ve Evleri taşır.
Kara Ev, Beyaz Araba, Coffey Caddesi , 2011
Izzy’nin Evi , 2009
Birkaç haftada bir, en azından pandemiden önce, Queen Mary 2 Brooklyn Cruise Terminali’ne yanaşacaktı, muazzam silueti – 200 fit yüksekliğinde ve 1100 fitten uzun – altı blok boyunca her kavşakta görülebiliyordu. Kasabadaki denizciler hakkında bir tiyatro gösterisi için garip bir fon.
Red Hook onu sevdiğini söyleyen birçok kişi için bir tür fon olabilir. Orada yaşadığım beş yıl boyunca, şehrin övgülerini en yüksek sesle söyleyenlerin neredeyse her zaman şehrin başka bir yerinden ziyaret ettiğini gördüm. Ve muhtemelen demek istedikleri, orada bir öğleden sonra geçirdikleriydi. Basıldığında, muhtemelen günü Ikea’da geçirmeyi tarif edeceklerdir; Van Brunt’ta bir avuç butiği gezmek; Pioneer Works’te bir performans görmek; yerel içki fabrikasında viski almak. Ya da bir asırdan fazla süredir var olan ünlü dalış barı Sunny’s, her zaman popüler bir Red Hook mekânı hakkında övündüler.
Belki feribotla gelmişlerdi. Ya da Valentino İskelesi’nin sonunda tünemiş balıkçılara hayran kalarak Aşağı Manhattan silüetinin ve Özgürlük Anıtı’nın sinematik manzarasına sahip su boyunca uzun bir bisiklet turuna çıkın. Bu farklı bir dünya.
Burada yaşayanlar için, cazibe benzer olsa bile aşk daha sert olabilir.
“Bir arabaya ihtiyacınız var”, buraya taşınmak için soru sorarsanız, ev satın alan kişilerin ilk söyleyecekleri şey büyük olasılıkla olacaktır. Aksi takdirde çok uzak ve çok yalıtkan. Red Hook’ta metro yok, sadece 61 otobüs var. Buradaki yaşam, şehirden gerçekten ayrılmadan uzaklaşmak isteyenler için bir uzlaşmadır.
Revere Şekerli Rafineri , 2003
Geleceğin Amazonu (Revere Sugar Sitesinde) , 2021
Ve yine de izolasyon ve boşluk hissi sihrin bir parçasıdır.
2003 yılında fotoğrafçı Jade Doskow’u bölgeye çeken ilk şey boşluktu. O zamanlar bisikletli kurye olarak çalışırken, deniz kıyısındaki hayalet depolar onu büyüledi. “Hepsini fotoğraflamak istedim” diyor şimdi.
Bayan Doskow’un Red Hook’ta geçirdiği 13 yıl boyunca (2016’da ayrıldı) çektiği fotoğrafların çoğunun çarpıcı yanı, onları bir zaman çizelgesine sabitlemenin ne kadar zor olabileceğidir. Notlar olmadan burada öncesi ve sonrası çekimleri yapmak zor. Birçok açıdan, 1986’daki Red Hook, 2006’daki Red Hook’a ve 2016’daki Red Hook’a benziyor. 19. yüzyıldan kalma bir sıra evin önünde 1980’lere benzeyen beyaz bir hatchback, Reagan yönetimi sırasında veya dün kırılmış olabilir. . (Görünüşe göre 2011’de çekilmiş.) Tuğla kaplamalı ve kapılı ön pencereli iki katlı kırmızı ev? Çok tanıdık geliyor; Bu bloğu dün yürümüş gibi hissedebilirsiniz. Resim 2009’dan.
Patchwork Wall, Beard Street , 2006
Şeker Rafinerisi Detayı , 2003
New York, en zenginler dışında herkes için erişilemez bir şehre dönüşmeye devam ederken, Red Hook’un geri kalmış doğası, hızla yükselen konut fiyatları bu izlenimi yalanlasa bile New York’u hala mümkün hissettirebilir. Görsel ilerlemenin olmaması, mahallenin bir şekilde şehrin geri kalanının tarihinden bağımsız olduğu ve bunun yerine sürekli olarak keşfedildiği inancını güçlendirmeye de yardımcı oluyor.
Gerçekten de, yıllar içinde Red Hook, “Bu Vahşi Batı gibi” Amerikan tabirini tercih etti. Terimin kullanıldığı çoğu yerde olduğu gibi, büyük ölçüde silmenin bir tanımı olarak işlev görür ve belki de orada bulunan insanları onların yokluğundan tanıyamamamız hakkında daha fazla şey söyler.
Ve Red Hook’ta her zaman insanlar olmuştur. Yerli Lenape tarafından Ihepetonga ve Hollandalılar tarafından Roode Hoek (kırmızı nokta) olarak adlandırılan bu liman, 19. yüzyılın ikinci yarısında hareketli bir limandı ve çeşitli milletlerden ve geçmişlerden liman işçilerine ev sahipliği yapıyordu. Sıra evlerin çoğu hala bu zamana kadar ayakta duruyor. 20. yüzyılda, imalatın ortadan kalkmasıyla birlikte Red Hook, şehrin diğer bölgelerine benzer bir kaderi paylaştı: Jobs gitti ve Robert Moses geldi.
1930’larda, o zamanlar şehrin parklar komiseri olan ve hâlâ Belediye Başkanı Fiorello LaGuardia’nın keskin bakışları altında olan Moses, İş Geliştirme İdaresi’nden gelen parayla havuz komplekslerinin inşa edileceği mahalleler listesine Red Hook’u dahil etti. Sol Goodman havuzu, daha sonra adlandırıldığı gibi (bir New York emlak kralından sonra; bundan daha fazla New York var mı?), 1936’da açıldı ve yerel olarak Tin Can Dağı olarak adlandırılan bir çöp sahasının yerini aldı. yıkım da bir Hooverville’di ve 400 aileye ev sahipliği yaptı.
Gözlerim Altın Havuzlardır (rüyaların döküldüğü) , 2003
İnşaat, Halleck ve Columbia, Red Hook , 2021
Havuz yaz aylarında kullanımda kalır ve Brooklyn Queens Otoyolu’nun diğer tarafındaki mahallelerden yüzücüleri çeker. (En son 1980’lerin ortalarında güncellendi, rekreasyon merkezi nihayet uzun gecikmeli yükseltmeler alıyor olabilir.) Covid pandemisinin başlangıcında, devasa merkez Brooklyn’deki en eski toplu test alanlarından birine dönüştürüldü.
Başlangıçta, havuzun etrafı parklar ve futbol sahaları ile çevriliydi – bunların bazıları on yıllarca süren bakımsızlıktan sonra hala detoksifiye ediliyor. Uzun vadeli plan, bölgeyi çok daha büyük bir rekreasyon alanına dönüştürmekti, en azından 1938’e kadar, New York’un Toplu Konut İdaresi kuzeydeki araziyi ele geçirdiğinde – bu sefer 300 aileyi yerinden etti – kamu inşa etme niyetiyle. Konut.
1939’da açılan Red Hook Evleri, New York’taki en eski ve en büyük konut projelerinden biriydi (Brooklyn’deki en büyükler olmaya devam ediyor). İnşaat sırasında, apartmanları rahatsız eden sağlıksız koşullardan arınmış, güvenli, temiz, modern bir yaşam alanı olarak düşünülmüştü. Yüksek düzeyde taranan sakinlerin ilk turu – “hak eden yoksullar” – çoğunlukla yerel İtalyan ve İrlandalı liman işçileriydi. Eleanor Roosevelt, 1940’ta Evleri gezdi; büyük sosyal realist Marion Greenwood, lobilerden biri için “Yaşamak için Taslak” başlıklı bir fresk çizdi.
1942’de, Red Hook’un rayların diğer tarafında uzak bir yerleşim bölgesi olarak kaderi, Gowanus Otoyolu’nun bir dizi yerleşik mahalleyi yıkmasıyla katılaştı. Sekiz yıl sonra Brooklyn-Battery Tüneli açıldı. O zamana kadar Brooklyn haritasının kapsamlı bir parçası olan Red Hook, artık kendi başınaydı.
Beni Sürekli Çağırıyorlar , 2004
New York Dock Company, Verona Street , 2011
Brooklyn’in işleyen rıhtımı, 1960’lardan itibaren amansız bir düşüşe başladıktan sonra, daha fazla bakıma muhtaç hale geldi. Hubert Selby Jr.’ın “Landsend” başlıklı acımasız romanı “Last Exit to Brooklyn”in kodası, Evlerde şiddetli bir umutsuzluk içinde yaşayan insanlar hakkında.
1970’de New York Times, suçun arttığını ve şehrin Evlerdeki yaşam durumunu düzeltmek için üstlendiği başarısız “çarpma” onarım programını bildirdi. 70’lerde ve 80’lerde New York öldüyse, Red Hook öldü ve unutuldu.
90’larda, genç Manhattanlılar yaşamak ve çalışmak için uygun fiyatlı bir alan (şehir kadar eski bir hikaye) aramak için daha çok sayıda genç Manhattan’lı nehri geçmeye başladığında, bazıları Red Hook’a tökezledi ve buldu. çoğu terk edildi. Erken gelenler, sokaklarda dolaşan vahşi köpek sürüleri hakkında hikayeler aktaracaklar. Ülkedeki en büyük toplu konut gelişmelerinden birine ev sahipliği yapmasına rağmen, temel kaynaklarda ciddi bir eksiklik vardı.
Hava akımı , 2011
Pembe Evli Yeni İnşaat, Conover Caddesi , 2021
Ms. Doskow ve erkek arkadaşı, ikamet ettikleri çatı katlarına dönmeden önce rutin olarak alışverişlerini Yukarı Doğu Yakası Gristedes’in işinin yakınında yapıyorlardı. “Çok becerikli olmalısın,” dedi. Bazı açılardan, 1970’lerde sanatçıların boş binalara taşınıp mahalleyi yeniden yaptığı SoHo’nun ortaya çıkışını hatırlattı. Ama SoHo’nun metroları vardı. Red Hook’un izolasyonu kalıcı bir meydan okuma olduğunu kanıtladı ve vaat edilen yenilenmenin tanıdık hikayesinin gerçekleşmesi yavaştı. 2006’da açılan Fairway’e (yiyeceklere yönelik bir bakkal deposu) ve ardından 2008’de Ikea’ya ve feribot seferlerinin gelişine kadar beklemedi.
Uyumluluk ve dayanıklılık, burada yaşayanlar arasında ortak özellikler olmaya devam ediyor. New York’un çoğunu hırpalayan, ancak Red Hook’u harap eden Sandy’nin ardından, birçok yerli aylarca elektriksiz kaldı. Komşular, jeneratörleri ve diğer kaynakları paylaştı. Bir metreyi bulan sel baskınına uğrayan evlerde 6.000 kişi sadece ısınmakla kalmayıp temiz sudan da mahrum kaldı. Sel sonunda tehlikeli küfle sonuçlandı – mahallenin geri kalanı geri döndükten sonra yıllarca devam eden bir sorun.
Red Hook’a küçük bir kasabanın sıkı sıkıya bağlı hissini veren kısmen zorluklardır. Kısmen ilanlar ve kısmen topluluk panosu olarak işlev gören aktif ve hayati bir Facebook grubu var. Evlerin sakinleri için yıllık bir ihtiyarlar günü vardır. Fırtınadan bir yıl sonra, Barnacle Parade Red Hook’un süper fırtına direncini anmak için kuruldu; her Ekim ayında, el yapımı korsan gemileri ve deniz canavarları, Red Hook’un sokaklarını dolaşarak yerel işletmelerde durur ve ikramlar (yaşınıza ve ikna kabiliyetinize bağlı olarak yiyecek ve alkol türü) dağıtır.
Tribute (Rocinha/ Red Hook) , 2005
Green Mystery House , 2011
En çok Bayan Doskow’un setindeki ayırt edici öncesi ve sonrası fotoğrafları, izleyicilere Red Hook’un geleceği hakkında bilmeleri gerekenleri de anlatıyor. Eski bir şeker rafinerisinin olduğu yerde, Amazon bir “son mil” deposu inşa ediyor. Valentino İskelesi’nin karşısındaki sahildeki 19. yüzyıldan kalma birkaç bina, karanlığın örtüsü altında bir UPS dağıtım merkezine yer açmak için yıkıldı. Dar sokaklardaki trafik, teslimat kamyonları tarafından giderek daha fazla tıkanıyor. Uzun zamandır erişilmezliği ile tanımlanan bir mahallede, içeri girip çıkmak, buraya çok az insanın geldiği zamandan tartışmasız olarak daha zor.
Ve yine de ışık kalır. Valentino İskelesi boyunca balıkçılar, bazıları artık yenilebilir olan avlarını çekiyor. Ve yan taraftaki küçük kumsalda, yerel köpekler sopalarını almak için dalgalara doğru yarışıyor. Red Hook gün batımları şehrin en muhteşem manzarası olmaya devam ediyor ve Özgürlük Anıtı limanda sabit ve görünür durumda.
Manhattan’a yakınlığına rağmen, Wall Street’in tam karşısında, Doğu Nehri ile birleştiği Yukarı New York Körfezi’ne uzanan bir Brooklyn yerleşim bölgesi olan Red Hook, o zamanlar endüstriyel bir sahil kasabası gibi hissedebilir. Unuttun. Hava farklı. Havada tuz var. Fırtınalar daha güçlü, yağmur daha şiddetli, kış daha sert. Sakin saatlerde, Staten Island Feribotu’ndan gelen korna, yerel olarak NYCHA Red Hook Evleri olarak anıldığı için alçak sıra evleri, depoları ve Evleri taşır.
Kara Ev, Beyaz Araba, Coffey Caddesi , 2011
Izzy’nin Evi , 2009
Birkaç haftada bir, en azından pandemiden önce, Queen Mary 2 Brooklyn Cruise Terminali’ne yanaşacaktı, muazzam silueti – 200 fit yüksekliğinde ve 1100 fitten uzun – altı blok boyunca her kavşakta görülebiliyordu. Kasabadaki denizciler hakkında bir tiyatro gösterisi için garip bir fon.
Red Hook onu sevdiğini söyleyen birçok kişi için bir tür fon olabilir. Orada yaşadığım beş yıl boyunca, şehrin övgülerini en yüksek sesle söyleyenlerin neredeyse her zaman şehrin başka bir yerinden ziyaret ettiğini gördüm. Ve muhtemelen demek istedikleri, orada bir öğleden sonra geçirdikleriydi. Basıldığında, muhtemelen günü Ikea’da geçirmeyi tarif edeceklerdir; Van Brunt’ta bir avuç butiği gezmek; Pioneer Works’te bir performans görmek; yerel içki fabrikasında viski almak. Ya da bir asırdan fazla süredir var olan ünlü dalış barı Sunny’s, her zaman popüler bir Red Hook mekânı hakkında övündüler.
Belki feribotla gelmişlerdi. Ya da Valentino İskelesi’nin sonunda tünemiş balıkçılara hayran kalarak Aşağı Manhattan silüetinin ve Özgürlük Anıtı’nın sinematik manzarasına sahip su boyunca uzun bir bisiklet turuna çıkın. Bu farklı bir dünya.
Burada yaşayanlar için, cazibe benzer olsa bile aşk daha sert olabilir.
“Bir arabaya ihtiyacınız var”, buraya taşınmak için soru sorarsanız, ev satın alan kişilerin ilk söyleyecekleri şey büyük olasılıkla olacaktır. Aksi takdirde çok uzak ve çok yalıtkan. Red Hook’ta metro yok, sadece 61 otobüs var. Buradaki yaşam, şehirden gerçekten ayrılmadan uzaklaşmak isteyenler için bir uzlaşmadır.
Revere Şekerli Rafineri , 2003
Geleceğin Amazonu (Revere Sugar Sitesinde) , 2021
Ve yine de izolasyon ve boşluk hissi sihrin bir parçasıdır.
2003 yılında fotoğrafçı Jade Doskow’u bölgeye çeken ilk şey boşluktu. O zamanlar bisikletli kurye olarak çalışırken, deniz kıyısındaki hayalet depolar onu büyüledi. “Hepsini fotoğraflamak istedim” diyor şimdi.
Bayan Doskow’un Red Hook’ta geçirdiği 13 yıl boyunca (2016’da ayrıldı) çektiği fotoğrafların çoğunun çarpıcı yanı, onları bir zaman çizelgesine sabitlemenin ne kadar zor olabileceğidir. Notlar olmadan burada öncesi ve sonrası çekimleri yapmak zor. Birçok açıdan, 1986’daki Red Hook, 2006’daki Red Hook’a ve 2016’daki Red Hook’a benziyor. 19. yüzyıldan kalma bir sıra evin önünde 1980’lere benzeyen beyaz bir hatchback, Reagan yönetimi sırasında veya dün kırılmış olabilir. . (Görünüşe göre 2011’de çekilmiş.) Tuğla kaplamalı ve kapılı ön pencereli iki katlı kırmızı ev? Çok tanıdık geliyor; Bu bloğu dün yürümüş gibi hissedebilirsiniz. Resim 2009’dan.
Patchwork Wall, Beard Street , 2006
Şeker Rafinerisi Detayı , 2003
New York, en zenginler dışında herkes için erişilemez bir şehre dönüşmeye devam ederken, Red Hook’un geri kalmış doğası, hızla yükselen konut fiyatları bu izlenimi yalanlasa bile New York’u hala mümkün hissettirebilir. Görsel ilerlemenin olmaması, mahallenin bir şekilde şehrin geri kalanının tarihinden bağımsız olduğu ve bunun yerine sürekli olarak keşfedildiği inancını güçlendirmeye de yardımcı oluyor.
Gerçekten de, yıllar içinde Red Hook, “Bu Vahşi Batı gibi” Amerikan tabirini tercih etti. Terimin kullanıldığı çoğu yerde olduğu gibi, büyük ölçüde silmenin bir tanımı olarak işlev görür ve belki de orada bulunan insanları onların yokluğundan tanıyamamamız hakkında daha fazla şey söyler.
Ve Red Hook’ta her zaman insanlar olmuştur. Yerli Lenape tarafından Ihepetonga ve Hollandalılar tarafından Roode Hoek (kırmızı nokta) olarak adlandırılan bu liman, 19. yüzyılın ikinci yarısında hareketli bir limandı ve çeşitli milletlerden ve geçmişlerden liman işçilerine ev sahipliği yapıyordu. Sıra evlerin çoğu hala bu zamana kadar ayakta duruyor. 20. yüzyılda, imalatın ortadan kalkmasıyla birlikte Red Hook, şehrin diğer bölgelerine benzer bir kaderi paylaştı: Jobs gitti ve Robert Moses geldi.
1930’larda, o zamanlar şehrin parklar komiseri olan ve hâlâ Belediye Başkanı Fiorello LaGuardia’nın keskin bakışları altında olan Moses, İş Geliştirme İdaresi’nden gelen parayla havuz komplekslerinin inşa edileceği mahalleler listesine Red Hook’u dahil etti. Sol Goodman havuzu, daha sonra adlandırıldığı gibi (bir New York emlak kralından sonra; bundan daha fazla New York var mı?), 1936’da açıldı ve yerel olarak Tin Can Dağı olarak adlandırılan bir çöp sahasının yerini aldı. yıkım da bir Hooverville’di ve 400 aileye ev sahipliği yaptı.
Gözlerim Altın Havuzlardır (rüyaların döküldüğü) , 2003
İnşaat, Halleck ve Columbia, Red Hook , 2021
Havuz yaz aylarında kullanımda kalır ve Brooklyn Queens Otoyolu’nun diğer tarafındaki mahallelerden yüzücüleri çeker. (En son 1980’lerin ortalarında güncellendi, rekreasyon merkezi nihayet uzun gecikmeli yükseltmeler alıyor olabilir.) Covid pandemisinin başlangıcında, devasa merkez Brooklyn’deki en eski toplu test alanlarından birine dönüştürüldü.
Başlangıçta, havuzun etrafı parklar ve futbol sahaları ile çevriliydi – bunların bazıları on yıllarca süren bakımsızlıktan sonra hala detoksifiye ediliyor. Uzun vadeli plan, bölgeyi çok daha büyük bir rekreasyon alanına dönüştürmekti, en azından 1938’e kadar, New York’un Toplu Konut İdaresi kuzeydeki araziyi ele geçirdiğinde – bu sefer 300 aileyi yerinden etti – kamu inşa etme niyetiyle. Konut.
1939’da açılan Red Hook Evleri, New York’taki en eski ve en büyük konut projelerinden biriydi (Brooklyn’deki en büyükler olmaya devam ediyor). İnşaat sırasında, apartmanları rahatsız eden sağlıksız koşullardan arınmış, güvenli, temiz, modern bir yaşam alanı olarak düşünülmüştü. Yüksek düzeyde taranan sakinlerin ilk turu – “hak eden yoksullar” – çoğunlukla yerel İtalyan ve İrlandalı liman işçileriydi. Eleanor Roosevelt, 1940’ta Evleri gezdi; büyük sosyal realist Marion Greenwood, lobilerden biri için “Yaşamak için Taslak” başlıklı bir fresk çizdi.
1942’de, Red Hook’un rayların diğer tarafında uzak bir yerleşim bölgesi olarak kaderi, Gowanus Otoyolu’nun bir dizi yerleşik mahalleyi yıkmasıyla katılaştı. Sekiz yıl sonra Brooklyn-Battery Tüneli açıldı. O zamana kadar Brooklyn haritasının kapsamlı bir parçası olan Red Hook, artık kendi başınaydı.
Beni Sürekli Çağırıyorlar , 2004
New York Dock Company, Verona Street , 2011
Brooklyn’in işleyen rıhtımı, 1960’lardan itibaren amansız bir düşüşe başladıktan sonra, daha fazla bakıma muhtaç hale geldi. Hubert Selby Jr.’ın “Landsend” başlıklı acımasız romanı “Last Exit to Brooklyn”in kodası, Evlerde şiddetli bir umutsuzluk içinde yaşayan insanlar hakkında.
1970’de New York Times, suçun arttığını ve şehrin Evlerdeki yaşam durumunu düzeltmek için üstlendiği başarısız “çarpma” onarım programını bildirdi. 70’lerde ve 80’lerde New York öldüyse, Red Hook öldü ve unutuldu.
90’larda, genç Manhattanlılar yaşamak ve çalışmak için uygun fiyatlı bir alan (şehir kadar eski bir hikaye) aramak için daha çok sayıda genç Manhattan’lı nehri geçmeye başladığında, bazıları Red Hook’a tökezledi ve buldu. çoğu terk edildi. Erken gelenler, sokaklarda dolaşan vahşi köpek sürüleri hakkında hikayeler aktaracaklar. Ülkedeki en büyük toplu konut gelişmelerinden birine ev sahipliği yapmasına rağmen, temel kaynaklarda ciddi bir eksiklik vardı.
Hava akımı , 2011
Pembe Evli Yeni İnşaat, Conover Caddesi , 2021
Ms. Doskow ve erkek arkadaşı, ikamet ettikleri çatı katlarına dönmeden önce rutin olarak alışverişlerini Yukarı Doğu Yakası Gristedes’in işinin yakınında yapıyorlardı. “Çok becerikli olmalısın,” dedi. Bazı açılardan, 1970’lerde sanatçıların boş binalara taşınıp mahalleyi yeniden yaptığı SoHo’nun ortaya çıkışını hatırlattı. Ama SoHo’nun metroları vardı. Red Hook’un izolasyonu kalıcı bir meydan okuma olduğunu kanıtladı ve vaat edilen yenilenmenin tanıdık hikayesinin gerçekleşmesi yavaştı. 2006’da açılan Fairway’e (yiyeceklere yönelik bir bakkal deposu) ve ardından 2008’de Ikea’ya ve feribot seferlerinin gelişine kadar beklemedi.
Uyumluluk ve dayanıklılık, burada yaşayanlar arasında ortak özellikler olmaya devam ediyor. New York’un çoğunu hırpalayan, ancak Red Hook’u harap eden Sandy’nin ardından, birçok yerli aylarca elektriksiz kaldı. Komşular, jeneratörleri ve diğer kaynakları paylaştı. Bir metreyi bulan sel baskınına uğrayan evlerde 6.000 kişi sadece ısınmakla kalmayıp temiz sudan da mahrum kaldı. Sel sonunda tehlikeli küfle sonuçlandı – mahallenin geri kalanı geri döndükten sonra yıllarca devam eden bir sorun.
Red Hook’a küçük bir kasabanın sıkı sıkıya bağlı hissini veren kısmen zorluklardır. Kısmen ilanlar ve kısmen topluluk panosu olarak işlev gören aktif ve hayati bir Facebook grubu var. Evlerin sakinleri için yıllık bir ihtiyarlar günü vardır. Fırtınadan bir yıl sonra, Barnacle Parade Red Hook’un süper fırtına direncini anmak için kuruldu; her Ekim ayında, el yapımı korsan gemileri ve deniz canavarları, Red Hook’un sokaklarını dolaşarak yerel işletmelerde durur ve ikramlar (yaşınıza ve ikna kabiliyetinize bağlı olarak yiyecek ve alkol türü) dağıtır.
Tribute (Rocinha/ Red Hook) , 2005
Green Mystery House , 2011
En çok Bayan Doskow’un setindeki ayırt edici öncesi ve sonrası fotoğrafları, izleyicilere Red Hook’un geleceği hakkında bilmeleri gerekenleri de anlatıyor. Eski bir şeker rafinerisinin olduğu yerde, Amazon bir “son mil” deposu inşa ediyor. Valentino İskelesi’nin karşısındaki sahildeki 19. yüzyıldan kalma birkaç bina, karanlığın örtüsü altında bir UPS dağıtım merkezine yer açmak için yıkıldı. Dar sokaklardaki trafik, teslimat kamyonları tarafından giderek daha fazla tıkanıyor. Uzun zamandır erişilmezliği ile tanımlanan bir mahallede, içeri girip çıkmak, buraya çok az insanın geldiği zamandan tartışmasız olarak daha zor.
Ve yine de ışık kalır. Valentino İskelesi boyunca balıkçılar, bazıları artık yenilebilir olan avlarını çekiyor. Ve yan taraftaki küçük kumsalda, yerel köpekler sopalarını almak için dalgalara doğru yarışıyor. Red Hook gün batımları şehrin en muhteşem manzarası olmaya devam ediyor ve Özgürlük Anıtı limanda sabit ve görünür durumda.